сряда, 21 октомври 2015 г.

Кои сме ние?


Нека се запознаем. Габриела и Бояна. Това сме ние, събитийна агенция "City dreams" или "Градски мечти". В предишната пуликация споменах, че приятелството ни започна преди повече от 15 години. Сега ще Ви разкажа за всяка от нас с по няколко думи.


Габриела - "По професия съм технически организатор в туристическа агенция. Висше образование - Бизнес Администрация. От скоро и Квалифициран Сватбен Агент (завършен курс при Ади Цанова). Опитът ми в сферата на туризма ще Ви помогне за идеалния избор на локация за Вашето събитие. Ще съдействам за Вашето мечтано сватбено пътешествие. Няма да срещнете проблеми с настаняването на Вашите гости от други градове и държави. Детайлите - това е моята силна страна. Няма проект, който да не може да се осъществи."



Бояна - "Професията - офис-мениджър. Имам висше образование инженер-биотехнолог. Естествено, никога не съм и работила работа, свързана с образованието ми. Имала съм няколко собствени бизнеса. Отскоро вече съм и Квалифициран Сватбен Агент (завършен курс при Ади Цанова). Също така съм и майстор-флорист и аранжор. Освен за цялостната визия на Вашето събитие, ще следя и за неговото безпроблемна организация. Винаги има начин. Винаги има решение. Не може да не може."








Няма коментари:

Публикуване на коментар